صفحه اصلی وبلاگ تماس با ما درباره ما
املاک تعطیلات
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
 مزایا و معایب ویلای ساحلی | بهترین شهر برای خرید ویلای ساحلی

مزایا و معایب ویلای ساحلی | بهترین شهر برای خرید ویلای ساحلی

۱۷ مهر ۱۴۰۱ اخبار و مقالات

 مزایا و معایب ویلای ساحلی در شمال|  نحوه خرید آن

به طور کلی وقتی نام ویلاهای ساحلی یا جنگلی  را می شنویم نام شمال و سواحل زیبای آن با دریای آبی بیکران و جنگل های سبز با طبیعت بکر در ذهنمان نقش می بندد. هیچ کدام از ما نمی توانیم زیبایی شمال و مناطق گردشگری آن را انکار کنیم و کسانی که به شمال کشور و استان های مازندران و گیلان و شهرهای زیبای آن سفر کرده اند به عنوان خاطرات به یاد ماندنی خاطره انگیز و دلنشین در جمع های دوستانه و طبیعت زیبا و دیدنی و سواحل آن را می ستایند و به دیگران توصیه می کنند که یک بار به شمال کشور سفر کرده و از طبیعت آن لذت ببرند. در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب ویلای ساحلی را باهم بررسی کنیم تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

 

 ساحل چیست؟

کرانه یا ساحل محل تماس بین دریا و خشکی می باشد.  مناطق ساحلی گستره ای هستند که مجموعه نیروهای محیط های خشکی و دریا بوده که با یکدیگر در تعامل هستند، که شامل تغییرات کوتاه و دراز مدت می باشند.

 

امکانات رفاهی ویلا ساحلی

با خرید ویلای ساحلی در شمال و دسترسی راحت به امکانات شهری هروقت نیازمند به ضرورترین مصارف خانواده یا سایر امکانات رفاهی بودید می توانید به سرعت خود را به شهر برسانید.

 

مزایا و معایب و یلای ساحلی

 

راهنمایی خرید ویلای ساحلی در شمال

ویلای ساحلی به ویلای گفته می شود که در کنار خط ساحلی و با فاصله کم از دریا قرار دارد.

از مزایای ویلاهای ساحلی می توان به چشم انداز مستقیم به دریا و شنیدن امواج دریا، دسترسی راحت به امکانات شهری و جاده های اصلی و نزدیکی به ساحل و... اشاره کرد.

در ادامه این مطلب املاک تعطیلات سعی کرده اطلاعات لازم در مورد مزایا و معایب ویلای ساحلی در شمال و خرید ویلا چالوس  در اختیار شما همراهان گرامی قرار بدهد.

مهم ترین نکته هنگام خرید ویلای ساحلی برای شما خریداران گرامی سنددار بودن، پروانه ساخت و مجوز پایان کار ویلای ساحلی شمال است.

اکثر ویلاهای ساحلی در کوچه های که منتهی به ساحل می شوند قرار دارد، این ویلاها با توجه به کوچه ای که در آن قرار دارند به عنوان ویلای پلاک یک دریا، ویلای پلاک دو دریا، ویلای پلاک سوم و ویلای پلاک چهارم خرید و فروش می شوند.

زمین های ساحلی در شمال بسیار محدود بوده و از نظر ارزش ملک ارزش بالای دارند و همیشه در حال افزایش است، تقریبا می توان گفت غیر ممکن است. شما ویلا ی ملکی پیدا کنید که دسته اول باشد منظور از دسته اول بودن تعداد مالکین ذکر شده در سند است

 

 

مزایا ویلای ساحلی

یکی از مزایای بسیار مهم ویلاهای ساحلی در شمال این است که بین افراد محبوبیت بیشتری دارند، پس اگر روزی قصد خرید و فروش ویلای خود را داشتید این کار خیلی سریع وراحت تر صورت می گیرد. یکی دیگر از مزایا می توان به نزدیک بودن به خدمات رفاهی وتجاری اشاره کرد.

یکی از مزیت های مهم ویلاهای ساحلی بهرمندی از آفتاب است، خورشید منبع اصلی ویتامین Dاست و ویتامین D اصلی ترین نیاز بدن هر انسان می باشد.

تحقیقات نشان می دهد که دریا روی  سلامت و روان افراد تاثیر بسزایی دارد، و همچنین کسانی که ویلاهای ساحلی خریداری می کنند شادتر زندگی می کنند.

 

معایب ویلای ساحلی

اولین نکته از معایب ویلاهای ساحلی در شمال رطوبت بسیار بالای آن است که ویلا در این مناطق نیازمند تعمیرات دائمی می باشند.

دومین مورد شرجی بودن شدید هوا در فص های گرم سال می باشد که برای دمای داخل ویلا باید هزینه بیشتری اعمال گردد.

یکی دیگر از معایب آن قیمت بسیار بالای آن نسبت به بقیه ویلاها می باشد، بنابراین برای خرید ویلاهای ساحلی بایدهزینه های بیشتری پرداخت کرد.

 

!!!درهمین رابطه بخوانید: زیباترین و معروف ترین ویلاهای دنیا را بشناسید

 

خرید ویلای ساحلی در شمال کشور

خرید ویلای ساحلی چون همیشه راحت بفروش می رسد از ارزش بالای برخودار بوده است، چون نسبت به سایرمحدوده ویلاها مثل ویلای جنگلی یا ویلاهای کوهستانی متقاضی خرید بیشتری داشته و زودتر به نقدینگی تبدیل می شود.

هنگام خرید ویلای ساحلی در شمال باید به یکسری از نکات توجه داشت مثلا وضعیت لوله کشی ویلا که از چاه بتنی نباشد، یا فضلاب ویلا به داخل دریا نریزد یا ویلا در کوچه ای باشد که به راحتی بتوان دو ماشین قرار گیرد.

 

 

مزایا و معایب ویلای ساحلی

 

کدام استان شمال ساحل بهتری دارد؟

گستره ساحل دریای خزر در 3 استان گلستان، گیلان و مازندران است. اما کدام استان برای خرید و فروش ویلا و جنبه توریستی تفریحی بهتر است؟؟

طبق آمار گردشگران و مسافران و حتی سرمایه گذاران استان مازندران  برای خرید ویلا در نوشهرا اولویت خود قرار داده اند.

نکته بسیار مهم!!!

 

آشنایی با مزایا و معایب ویلاهای جنگلی در شمال کشور

استان مازندارن بخاطر ساحل زیبا، مناطق گردشگری متنوع، جنگل انبوه سرسبز،امکان تفریحی و توریستی و از مهم تر وجود 3 شاهراها اصلی باعث شده رونق ویلای سازی و خرید ویلا در شمال و فروش ویلا در شمال در استان مازندران باشد.

 

کدام شهر شمال ساحل بهتری دارد؟؟؟

حالا بعد از اینکه بین 3 استان طبق آمارها و نظرسنجی ها به این نتیجه رسیدیم که استان مازندران در اولویت قرار دارد، باهم بهترین شهرهای استان مازندران برای خرید ویلای ساحلی در شمال که مورد تایید همگان باشد را انتخاب و مورد بررسی قرار بدهیم.

انتخاب بهترین شهر برای خرید ویلای ساحلی نیازمند برسی و آنالیز موارد زیر است:

 

  1. بررسی موقعیت مکانی
  2. امنیت و آرمش
  3. زیبایی طبیعت آن منطقه
  4. بررسی امکانات محله ای و منطقه ای

 

 

بهترین شهرهای ساحلی ایران

3 شهر در میان شهرهای استان مازندران جزء مهم ترین و بهترین شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که از قدیم تا حالا به الان مورد توجه قرار گرفته است.

شهرهای نوشهر، رویان و محمودآباد شهرهای هستند که در زمینه خرید و فروش بسیار بیشتر از شهرهای ساحلی مورد توجه قرار گرفته، چون همه امکانات رفاهی را دارا بوده و سرمایه گذاری در این شهرها منطقی تر بنظر می رسد.

محمود آباد، نوشهر و رویان طبق آمار نشان داده شده حدود 80% افرادی که به دنبال خرید ویلا درشهرهای ساحلی هستند یکی از این 3 شهر برای خرید ویلا انتخاب می کنند.

 

قیمت ویلای ساحلی

به دلیل سیل مهاجرت و متقاضیان خرید ویلا در شمال  باعث شده بسیاری از کرانه های جنوبی دریاچه خزر به آپارتمان و ویلا تبدیل شوند.

با این روند رشد خرید و فروش و ساخت و ساز عرضه ویلاهای ساحلی در شمال کاهش یافته ولی تقاضای خرید افزایش می یابد، همین امر باعث شده که ویلاها و زمین های ساحلی نسبت به ویلاها و زمین های جنگلی از ارزش بیشتری برخودار بوده و روند صعودی به خود می گیرد.

قیمت زمین در شهرهای ساحلی به دلیل موقعیت دسترسی و امکانات رفاهی متغیر است، در شهرهای نوشهر و نوربه دلیل دسترسی خیلی راحت به جنگل و دریا از قیمت بالاتری نسبت به بقیه شهرهای ساحلی مثل محمود آباد و سروخرد برخودار است.

فاصله و ویو جنگل در شهرهای ساحلی محمودآباد حدود 2 کیلومتر است، یعنی خریداران می تواند با طی مسافتی 2 دقیقه ای به جنگل سرسبز دسترسی پیدا کنند.

 

قیمت ویلای ساحلی در شمال به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت های متنوعی از انواع ویلاها در بازار فروش ملک در شمال مشاهده می کنیم که افراد با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارند می تواند اقدام به خرید نموده و یک ویلای ساحلی زیبا داشته باشند

قیمت ویلای ساحلی در شمال به موارد زیر بستگی دارد:

1.متراژ ویلا

2.سال ساخت

3.آپشن های موجود برای خانه

4.داشتن سند یا قولنامه

5.امنیت بالا و دسترسی راحت

6.داشتن یا نداشتن ساحل اختصاصی

7.داشتن یا نداشتن استخر اختصاصی

8.شهر مورد نظر برای خرید ویلا

 

امنیت ویلا ساحلی

تمام ویلاهای ساحلی چون نزدیک شهر ساخته می شوند و جزء شهر و امکانات شهری به حساب می آیند. ویلاهای ساحلی شهرکی یا ویلاهای ساحلی مستقل جدا از سیستم امنیتی دارای نگهبانی شبانه روزی می باشند.

 

در محیط های شهرکی و حتی مستقل ساحلی گیت خروج و ورد کنترلی ریموت و دوربین مدار بسته وجود دارد یعنی امنیت در ویلای ساحلی شمال هیچگونه کم و کسری ندارند.

 

فصل خرید ویلای ساحلی

ساحل در هر فصلی زیبایی خاص  خود را دارد، اگر بخواهیم فصلی را برای خرید ویلاهای ساحلی در نظر بگیریم بهترین پیشنهاد ما برای شما این است، در فصل های بهار و تابستان اقدام به خرید ویلا در لب دریا کنید.

در فصل های پاییز و زمستان هم می توانید به راحتی اقدام به خرید ویلا کرد و از آن لذت برد.

 

 

مزایا و معایب ویلای ساحلی

 

مصالح استفاده شده در ساخت ویلا

برای خرید ویلای ساحلی در شمال حتما به متریال ساخت ویلا دقت کنید که در دراز مدت دچار مشکل نشوید، چون خانه های شمال بخاطر آب و هوای مرطوب و بارندگی زیاد باید به درستی عایق بندی شوند، باید در ساخت ویلا از متریال و مصالحی استفاده شود که در برابر رطوبت و این نوع آب و هوا مقاوم باشد.

نمای بیرونی ویلاهای ساحلی برای خرید بسیار مهم می باشد، پس سعی کنید که نمای بیرونی ویلا در حد امکان زیبا باشد.

 

صحبت آخر

برای خرید و داشتن ویلای ساحلی نیازمند یک مشاوره املاک مورد اعتماد با تجربه و آگاه به منطقه باشد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

مشاوره املاک به تمام موارد حقوقی و ساختمانی و منطقه ای آشنایی داشته باشند که بهترین گزینه ها را برای شما خریداران گرامی معرفی می کند.

اگر قصد خرید ویلای ساحلی در شمال را دارید حتما یک تیم مشاوره خوب در ارتباط باشید، که در نهایت یک انتخاب درست و مناسب داشته باشید.

در این مطلب به طور کامل درباه ی مزایا و معایب ویلای ساحلی در شمال صحبت شد، مشاوران تیم املاک تعطیلات همواره در تلاش هستند بهترین گزینه با قیمت مناسب به شما خریداران گرامی معرفی که بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط مشاهده همه
نکات مهم جهت خرید ویلا در چمستان
نکات مهم جهت خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا در چمستان یک راه خوب و عالی برای سرمایه گذاری و ایجاد یک کسب و کار موفق است. با توجه به اینکه چمستان یکی از شهرهای خوب استان مازندران است و از امکانات خوبی برخوردار است، ویلاسازی در این منطقه در سال های ...

۲۹ تیر ۱۴۰۲
خرید ویلا در چمستان
بهترین مناطق محمودآباد برای خرید ویلا
بهترین مناطق محمودآباد برای خرید ویلا

شهرستان محمودآباد یکی از شهر‌های مهم شرق مازندران است که به دلیل داشتن ساحل وسیع، آب و هوا و طبیعت بی نظیر و نزدیکی به پایتخت، در تمام ایام سال پذیرای گردشگران زیادی از تهران و نقاط مختلف کشور است. اگر به فکر س...

۲۱ آبان ۱۴۰۲
بهترین مناطق محمودآباد برای خرید ویلا
خرید ملک بدون سند در شمال+ نکات قبل خرید
خرید ملک بدون سند در شمال+ نکات قبل خرید

یکی از مهم ترین سوالاتی که در خرید و فروش ویلا و قطعه زمین شمالی و یا حتی خرید و فروش باغ در شمال مطرح می شود، وضعیت سند مالکیت است. شاید بسیاری از افراد بدون انجام تحقیقات لازم اقدام به خرید ویلا یا زمین می کنند و...

۲۷ اسفند ۱۴۰۱
خرید ملک بدون سند در شمال
در هر جا که هستید به آسانی با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
مشاوره تماس باما ۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
تمام حقوق برای املاک تعطیلات محفوظ میباشد